AUKTORISERAD ORIGINALPRODUKT
FRAKT INOM 24 TIMMAR
SUPPORT VIA CHATT, E-POST OCH TELEFON
KOSTNADSFRI TELEFONJOUR +4969 - 173261340
 

Microsoft Office 2016 - för effektiv kontors- och företagsorganisation

Office Suite 2016 liksom sin föregångare, erbjuder återigen alla nödvändiga funktioner för att organisera och hantera alla uppgifter i den moderna affärsvardagen - och mycket mer: MS Office 2016 stöder användarna med många praktiska verktyg som också kan användas intuitivt, vilket påskyndar och samtidigt underlättar ett framgångsrikt slutförande av projekt.

Det handlar framför allt om de intelligenta assistenterna "Insights", en ny sökfunktion som länkar flera Office-filer direkt till Bing-sökindexet, och "Tell Me", som stöder oerfarna användare, särskilt när de redigerar dokument.

Dessutom optimerar Office-programvaran samarbetet kring dokument och tillhandahållandet av dem i realtid. Oavsett om du är på kontoret, hemma eller på resande fot: OneDrive och SharePoint skapar ett nätverk för alla användare i molnet och gör delningen av data särskilt flexibel. Detta är möjligt genom att klicka på den relevanta knappen i ribban och filerna överförs omedelbart till molnet.

Office 2016 har också gjort en del förändringar när det gäller ögonvänlighet: Nya Office-designs finns tillgängliga för 2016 års version: Användarna kan nu också visa Office-fönstren i "mörkgrått" med starka kontraster eller i "färgad" design med ett modernt utseende.

Naturligtvis finns det också många praktiska optimeringar och nya intressanta funktioner i respektive program som är tillgängliga per Office-utgåva och som är värda att lära känna och prova.

Microsoft Office 2016 finns i Wiresoft Software Shop till ett rimligt pris som en enkel licens för Standard- och Professional-utgåvorna. Följande översikt visar alla de fördelar som Office 2016 erbjuder dig när du köper det.

Office Suite 2016 liksom sin föregångare, erbjuder återigen alla nödvändiga funktioner för att organisera och hantera alla uppgifter i den moderna affärsvardagen - och mycket mer: MS Office... läs mer »
Stäng fönstret
Microsoft Office 2016 - för effektiv kontors- och företagsorganisation

Office Suite 2016 liksom sin föregångare, erbjuder återigen alla nödvändiga funktioner för att organisera och hantera alla uppgifter i den moderna affärsvardagen - och mycket mer: MS Office 2016 stöder användarna med många praktiska verktyg som också kan användas intuitivt, vilket påskyndar och samtidigt underlättar ett framgångsrikt slutförande av projekt.

Det handlar framför allt om de intelligenta assistenterna "Insights", en ny sökfunktion som länkar flera Office-filer direkt till Bing-sökindexet, och "Tell Me", som stöder oerfarna användare, särskilt när de redigerar dokument.

Dessutom optimerar Office-programvaran samarbetet kring dokument och tillhandahållandet av dem i realtid. Oavsett om du är på kontoret, hemma eller på resande fot: OneDrive och SharePoint skapar ett nätverk för alla användare i molnet och gör delningen av data särskilt flexibel. Detta är möjligt genom att klicka på den relevanta knappen i ribban och filerna överförs omedelbart till molnet.

Office 2016 har också gjort en del förändringar när det gäller ögonvänlighet: Nya Office-designs finns tillgängliga för 2016 års version: Användarna kan nu också visa Office-fönstren i "mörkgrått" med starka kontraster eller i "färgad" design med ett modernt utseende.

Naturligtvis finns det också många praktiska optimeringar och nya intressanta funktioner i respektive program som är tillgängliga per Office-utgåva och som är värda att lära känna och prova.

Microsoft Office 2016 finns i Wiresoft Software Shop till ett rimligt pris som en enkel licens för Standard- och Professional-utgåvorna. Följande översikt visar alla de fördelar som Office 2016 erbjuder dig när du köper det.

Bästa säljare
MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS
924,90 kr * 1 320,90 kr *
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD
823,90 kr * 1 175,90 kr *
Inga resultat hittades för filtreringen!
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD
Microsoft Office 2016 Standard - för modernt kontor och företagsorganisation Office-Edition 2016 Standard är utformad för att hantera alla typiska uppgifter i moderna företag - och mycket mer: Många praktiska, intuitiva verktyg...
823,90 kr * 1 175,90 kr *
Om produkten
MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS
MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS
MS Office 2016 Professional Plus - det avgörande mer för företag MS Office 2016 Professional Plus är den mest omfattande utgåvan av Microsoft Office-version 2016, den innehåller alla program som behövs i ett företag, inte bara för att...
924,90 kr * 1 320,90 kr *
Om produkten

Nya funktioner i Office 2016-programmen

Office 2016 kompletterar den tidigare versionen med ett antal individuella funktioner, varav en del också är tillgängliga i andra program och ger användaren ett användbart stöd i sitt arbete.

"Du vill" (Tell Me) - för Word, Excel, PowerPoint, Outlook och Access

Office 2016-bandet finns en assistent som heter "Tell Me", som känns igen på en ikon i form av en glödlampa. För att använda den behöver användaren bara skriva in vad han eller hon vill hitta eller göra i inmatningsfältet bredvid, och assistenten visar motsvarande procedur eller erbjuder ytterligare stöd.

Insights - för Word, Excel, PowerPoint och Outlook

För att kontrollera termer eller fakta i ett Office-dokument eller för att få förklaringar behöver du bara markera dem och sedan klicka på dem med Bing-stödd Intelligent Search för att få motsvarande sökresultat. Dessa visas sedan i sidområdet i Office-fönstret.

Förenklad delning - för Word, Excel och PowerPoint

Dokument i Office-programmen Excel, Word och PowerPoint kan nu delas ännu enklare, inklusive individuell tilldelning av rättigheter. Användarna klickar helt enkelt på knappen "Share" (dela) i bandet.

Förbättrad versionshistorik - för Word, Excel och PowerPoint

Särskilt när flera kollegor arbetar tillsammans med samma dokument är det viktigt att tidigare versioner finns tillgängliga. Med funktionen "Versionshistorik" kan du enkelt visa dessa och naturligtvis kan du återställa respektive redigeringstillstånd.

Nya diagramtyper - för Word, Excel och PowerPoint

Med hjälp av de nyligen integrerade diagramtyperna TreeMap, Waterfall, Pareto (kolumndiagram), Histogram, Box Chart och Sunburst har användarna ytterligare informativ grafik till sitt förfogande, med vilken statistiska, hierarkiska och ekonomiska data kan visualiseras tydligt.

Integrering av OneDrive - för Word, Excel och PowerPoint

I och med integrationen av OneDrive i Office 2016 kan användarna nu få tillgång till Office-dokument var som helst och från vilken slutenhet som helst genom att spara dem på OneDrive. Det gör det möjligt att arbeta med dem var som helst utan att behöva spara dem lokalt på en dator eller liknande eller på ett USB-minne i förväg - även tillsammans med andra.

Skydd mot dataförluster (DLP) - för Word, Excel och PowerPoint

DLP-funktionen är nu också tillgänglig i Office 2016 för alla Word-, Excel- och PowerPoint-dokument via SharePoint Online och OneDrive for Business. Detta gör det möjligt för administratörer att centralt skapa och hantera policyer för skapande av innehåll och delning av dokument. Slutanvändarna visas meddelanden eller begränsningar för att släppa ett dokument om appen upptäcker en möjlig risk.

Programspecifika individuella funktioner i Office 2016

Utöver dessa övergripande funktioner erbjuder Office 2016 även nya funktioner och förbättringar för de program som finns i varje utgåva:

Nya Word-funktioner i Office 2016

Följande funktioner gör det ännu mer produktivt att samarbeta i ett Word-dokument:

  • Inmatning i realtid: Om flera kollegor arbetar tillsammans med samma Word-dokument visar realtidsinmatningen var de just nu gör ändringar, så att dessa kan kontrolleras eller spåras omedelbart.
  • Spara i en fastlåst mapp: Genom att fästa en mapp i ett Word-dokument kan användarna komma åt mappen och dokumenten ännu snabbare och smidigare via en jumplista.
  • Kommentarfunktion: Textbearbetning med Word 2016 är nu mycket bekvämare med den förbättrade funktionen, eftersom alla kommentarer inte bara finns i det relevanta Word-dokumentet utan också kan besvaras direkt utan att du behöver skriva ett e-postmeddelande. Detta gör det ännu tydligare att arbeta tillsammans med ett dokument.
  • PDF i Word: Istället för att kopiera innehållet i en PDF-fil är det ännu enklare att öppna den direkt i Word i Word för Office 2016; inte bara texten utan även alla grafiska element tas över och kan nu redigeras fritt. Den här Word-filen kan också sparas i PDF-format.

Nya Excel-funktioner i Office 2016

Förutom de nya diagramtyperna som redan nämnts innehåller Excel även förbättringar av befintliga funktioner och nya verktyg:

  • PROGNOSE: Med funktionen PROGNOSE.ETS är det möjligt att extrapolera tidsserier i data baserat på exponentiell utjämning med hjälp av den etablerade ETS-algoritmen (Exponential Smoothing) för att generera alternativa prognoser på kort sikt och sedan göra dem tillgängliga som ett så kallat prognosblad.
  • Interaktiva diagram i pivottabeller: Dessa nyligen integrerade programvarulösningar för Business Intelligence ger en bättre överblick, särskilt i komplexa pivottabeller. Detta omfattar funktioner som automatisk gruppering av tidsmässiga värden efter kvartal eller månader samt drill-down-navigering, vilket ofta används i OLAP (Online Analytical Processing) i synnerhet.
  • LET-funktionen: Detta gör det möjligt att namnge intervall i en formel, vilket förbättrar beräkningskapaciteten i Excel samt läsbarheten och kombinationsmöjligheterna.
  • Visa filter: För att behålla överskådligheten i en Excel-fil när du arbetar tillsammans kan de andra användarnas sortering och filter döljas via filtervyn.

Nya Outlook-funktioner i Office 2016

Följande funktioner organiserar inte bara den dagliga strömmen av e-post på ett effektivt sätt, utan gör det också lättare att hitta innehåll och dokument.

  • Översikt för filbilagor: När du skickar en bilaga i Outlook 2016 via e-post erbjuder programmet de senast använda dokumenten tydligt i en lista.
  • Delning av dokument: Dokument kan också delas via OneDrive eller SharePoint, inklusive konfigurering av delningsbehörigheter.
  • Clutter-funktion: Det här verktyget sorterar automatiskt oviktiga e-postmeddelanden i en separat mapp. För att se till att dessa inte glöms bort skickar Outlook en daglig sammanfattning av de e-postmeddelanden som lagras där.
  • Förenklad sökning: Med hjälp av rullgardinslistan "Nytt sökområde" kan sökningen ändras genom att byta aktuell mapp eller brevlåda.

Nya PowerPoint-funktioner i Office 2016

De nya Outlook-funktionerna förbättrar bland annat tidshanteringen under presentationer och

erbjuder ett praktiskt alternativ för att lyfta fram innehåll:

  • Koncisare illustrationer med pensel: För att lyfta fram vissa element eller processer under en presentation kan presentatörer använda den integrerade penseln för att dra till sig publikens uppmärksamhet i stället för att använda en laserpekare eller till och med en trollstav som tidigare. Genom att göra detta i presentationsläge förblir den ursprungliga PowerPoint-presentationen oförändrad.
  • Delningsfunktion: Tack vare den tydligare utformningen av delningsfunktionen kan presentationer nu lättare och snabbare publiceras via sociala medier.
  • Tidsspårning: Inga fler långa presentationer och svårigheter att använda presentationstiden effektivt: Tidsspårning förbättrar den personliga tidshanteringen genom att visa presentatören tiden under presentationen, så att han eller hon kan reagera och göra justeringar när som helst.

Nya OneNote-funktioner i Office 2016

OneNote gör det ännu enklare att dela information och idéer med andra:

  • Dela med dig av anteckningsböcker: Viktig information som foton, ritningar, videor etc. kan samlas och synkroniseras på en central plats för effektivare samarbete i projekt.
  • Infoga videor: Videor från Office Mix, Vimeo och YouTube kan nu enkelt integreras i en sida i OneNote.
  • Skapa anteckningar direkt på en webbsida: Med den nya webbläsaren för Windows 10, Microsoft Edge, kan användare enkelt skriva anteckningar eller markeringar på en webbsida och dela dem via OneNote.

Nya Access-funktioner i Office 2016

Access har också några nya funktioner i Office 2016. Bland dessa finns den nya datatypen BigInt, som gör programmet mer kompatibelt med Windows SQL Server, och stöd för dBASE har också återinförts. Dessutom är det nu möjligt att exportera datakällor som är kopplade till Access som en referens till listor i Excel. Tabeller kan nu enkelt läggas till under arbetet genom att aktivera "Lägg till tabeller".

Nya funktioner för utgivare i Office 2016

Microsofts DTP-program Publisher 2016 kan med sina självförklarande koncept och många mallar även användas av nybörjare för att skapa högkvalitativa trycksaker som t.ex. flygblad eller broschyrer. Bilder kan redigeras direkt i programmet, utskriftsmallar kan skapas med millimeterprecision och användas sömlöst i andra programvaror och tjänster.

Systemkrav för Office 2016:

MS Office finns i en 32-bitars och en 64-bitars version, vilket innebär att kraven på den individuella maskinvaran kan skilja sig åt.

  • Operativsystem: Windows 7 eller högre, Windows Server 2012 R2 eller Windows Server 2012, Windows 10 Server, Windows Server 2008 R2
  • Processor: x86- eller x64-bitars processor med minst 1 GHz och SSE2
  • Minne: 1 GB RAM-minne (32-bitarsversion), 2 GB RAM-minne (64-bitarsversion)
  • Hårddiskutrymme: minst 3,0 GB fritt
  • Skärm: minst 1024 x 768
  • Grafikkort: DirectX 10-grafikkort krävs för hårdvaruacceleration

Köp MS Office 2016 billigt på Wiresoft i webbutiken

Hos Wiresoft hittar du följande två utgåvor av Office 2016-versionen - med respektive integrerade program:

Office 2016 Standard

  • Word 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • Outlook 2016
  • Utgivare 2016

Office 2016 Professional Plus

  • Word 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • OneNote 2016
  • Outlook 2016
  • Utgivare 2016
  • Tillgång 2016

När du köper en utgåva av Office 2016 hos Wiresoft får du inte bara det fantastiska priset på begagnad programvara, utan även följande ytterligare fördelar:

  • Med varje Microsoft Office 2016-licens som du köper från Wiresoft får du en programvara som endast används av dig själv.
  • All Office-programvara som tidigare använts av den första köparen avinstallerades när den såldes till Wiresoft, så att licensen är 100 % fri och kan användas igen.
  • Alla individuella licenser som härrör från volymlicenser har kontrollerats noggrant av Wiresoft för att säkerställa att de verkligen är lämpliga för användning efter köpet.
  • Som seriös programvaruhandlare erbjuder Wiresoft inte testversioner i sin onlinebutik som endast är giltiga under en begränsad tid eller har begränsade funktioner.
  • När du köper licenser från Wiresoft kan du alltid vara säker på att du köper en originalprodukt från Microsoft i enlighet med de rättsliga bestämmelserna och att du inte befinner dig i en juridisk gråzon.

För alla frågor om licensköp av Microsoft Office 2016 Standard, Professional eller andra Microsoft-programvaruprodukter kan du kontakta oss via e-post, telefon eller chatt.

Senast visad